دستگاه تصفیه آب RO با کمترین هزینه

معرفی و بررسی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی

دستگاه تصفیه آب RO با کمترین هزینه

۳۴ بازديد

کنترل کننده TDS مواد معدنی طبیعی ضروری را حفظ می‌کند، در نتیجه آب آشامیدنی سالم را فراهم می‌کند، که برای مصرف ایده آل است.

یک قرص یک لیوان آب را تصفیه می‌کند، اما دستورالعمل‌های موجود در بسته را دنبال کنید تا اطمینان حاصل شود که شما قرص‌ها را به درستی آواز می‌خوانید.

یونیزر قلیایی از جدیدترین و موثرترین فن آوری‌های تصفیه آب، از برق برای تصفیه آب استفاده می‌کند.

هر زمان که مردم فن آوری‌های مختلفی را در اطراف کار خود تغییر می‌دهند، همیشه یک دوره یادگیری جدید فرا می‌رسد.

دو بهترین فناوری را ترکیب می‌کند، سرامیک و میکروفیلتراسیون پلیسه دار جریان فوق العاده سریع (۲ لیتر در دقیقه).

سرامیک: خاصیت متخلخل یک فیلتر سرامیکی ذرات بزرگتر را از بین می‌برد، همین مقدار آلودگی‌ها، باقیمانده‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد، و گرانش آب را از طریق فیلتر می‌کشد.

اگر متوجه شدید که چراغ نشانگر برای همیشه روشن است، باید بررسی کنید که دستگاه تصفیه آب R به خوبی کار می‌کند. در حالی که تعداد دستگاه تصفیه آب موجود در بازار وجود دارد، خرید تصفیه آب RO منطقی است.

انواع تصفیه آب به صورت آنلاین موجود است. در اینجا بدون شک در مورد اینکه تصفیه کننده R یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه است که می‌توانید آن را بیاورید. ۲. حالا این محلول را به نسبت یک قسمت محلول t ߋ ۱۰۰ قسمت آب اضافه کنید (تقریباً یک و نیم پیمانه به ازای هر ۱۲.۵ گالن آب برای ضد عفونی کردن) تعداد زیادی فیلتر آب DIY وجود دارد که می‌توانید فقط در اینترنت جستجو کنید.

نوشیدن آب آلوده و تصفیه نشده مانند این است که خودتان یادداشت خودکشی، مرگ ناشی از بیماری را بنویسید.

آلاینده‌های هوای داخلی باعث ایجاد تنوع در شرایط مختلف می‌شوند. شما می‌توانید برخی از مدل‌ها را پیدا کنید که به طور خودکار راه اندازی مجدد می‌شوند، اگر پوشش ابری مدار را قطع کند، بنابراین شما بدون منبع تغذیه کافی نیستید. در اینجا تعداد زیادی فیلتر آب DIY وجود دارد که می‌توانید فقط با جستجو در اینترنت پیدا کنید.

امیدوارم متوجه شده باشید که دلایل زیادی برای خرید دستگاه تصفیه آب تجاری وجود دارد. بنابراین بهترین مدل تصفیه کننده را به خانه خود برسانید و اطمینان حاصل کنید که به آب آشامیدنی سالم و خالص قبل از روز روز دسترسی دارید.

پسر تصفیه آب Aquaguard خود را سفارش دهید، شماره ۳۹۸.۳۳۳۳ را بیابید، برای شرکت تعداد مراقبت از مشتری در دسترس است.

اگر نمی‌خواهید در ساخت فیلتر آب یا دستگاه تصفیه خود گیر بیفتید، در اینجا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها وجود دارد. اگر مدت طولانی فیلترها را تغییر ندهید، ممکن است دستگاه تصفیه در بالای صفحه کار کند.

بهترین دستگاه تصفیه آب در هند؟

این فیلتر آب در زیر سینک ظرفشویی برای از بین بردن سرب بسیار گران است در بیشتر رقابتها. هر دوی آن‌ها واحدهای فرو رفتن نیستند که به نصب مناسب نیاز دارند.

این سیستم می‌تواند در واقع به کل خانه متصل شود و اتاق‌های هوا را از طریق منافذ خالص‌سازی کند تا با واحدهای جداگانه سروکار نداشته باشید.

۲ گزینه برای استفاده در سیستم میز پیشخوان AquaTru برای سیستم Aquasana  را در آمازون بررسی کنید. و سرانجام، سیستم Hоme Master فقط برای آب شهر است. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس بهترین سیستم موجود در آن است. او مزیت اصلی این روش این است که مواد معدنی اساسی را در آب حفظ می‌کند.

فیلتر MAT مواد معدنی حیاتی مانند مس، کلسیم و منیزیم را که به طور طبیعی در آب آشامیدنی یافت می‌شود، اضافه می‌کند. مارک‌های با کیفیت عالی آب بطری شده حتی از RO برای فیلتر کردن بطری آب استفاده می‌کنند.

تا آنجا که ما می‌دانیم، در حال حاضر هیچ فیلتر دوش تصفیه شده برای حذف سرب وجود ندارد. ظرفیت: ۶۵۰ گالن برای یک سوم از زندگی واضح فیلتر شده است، از این رو، در طولانی مدت، از نظر هزینه تعویض فیلتر سالانه تفاوت زیادی وجود ندارد. اگر خرید آنلاین می‌کنید باید هزینه حمل و نقل اضافی را برای پارچ خود در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید، جوشاندن باعث از بین رفتن آلاینده‌ها به عنوان فلزات سنگین، نمک‌ها و مواد شیمیایی نمی‌شود.

پارچ فیلتر شده به وضوح برای مدت زمان تماس بیشتر بین آب و محیط فیلتر طراحی شده است تا بتواند بالاترین میزان آلودگی را از بین ببرد. با این حال، حداکثر هدف آلاینده برای سرب در آب آشامیدنی ۰ است. این به این دلیل است که سرب فقط به «مضر» موجود در غلظت‌های کم است زیرا در بدن بیش از حد تجمع زیستی ایجاد می‌کند و باعث آسیب غیر قابل برگشت می‌شود.

روش SODIS برای از بین بردن باکتری‌ها از اشعه ماورا بنفش استفاده می‌کند. با این روش همچنین آلاینده‌ها به عنوان فلزات سنگین، نمک‌ها و مواد شیمیایی حذف نمی‌شوند. به یاد داشته باشید، جوشاندن باعث از بین رفتن آلاینده‌ها به عنوان فلزات سنگین، نمک‌ها و مواد شیمیایی نمی‌شود. چقدر تمیز؟ طبق آزمایش آزمایشگاه مستقل بر اساس استانداردهای NSF، ۹۹.۹٪ سرب از بین می‌رود و بیش از ۲۳۰ آلاینده دیگر که در کمین تامین آب قرار دارند، از بین می‌رود.

از نظر مدل، ممکن است گران باشد، از این رو گواهینامه ۹۹.۹و حتی ۹۵.۹ lead سرب را حذف کنید (فقط یک مثال) - تفاوت کوچک، ممکن است تفاوت بزرگی ایجاد کند.

خوشبختانه، فیلترهای آب موجود باعث کاهش سرب در ۹۹.۹ می‌شوند. در اینجا بهترین‌ها هستند.

شن و ماسه باید به کمک آن آب را حتی یکبار دیگر هم فیلتر کند.

منبع: به آبی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.