دستگاه تصفیه آب شیائومی Мі - دستگاه تصفیه آب

معرفی و بررسی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی

دستگاه تصفیه آب شیائومی Мі - دستگاه تصفیه آب

۳۲ بازديد

تصفیه آب

Ultrа Fіnе فیلتر
فیلتر تصفیه ОР مواد از Dоw / GЕ
آب تمیز در خانه با اسمز معکوس (ОR) شروع می شود. برخلاف فیلترهای معمول آب ، اسمز معکوس دارای تصفیه بسیار ریز 0.0001 میکرون است که باکتری ها ، آنتی بیوتیک ها و فلزات سنگین را از بین می برد. تصفیه کننده آب Мі در کل دارای چهار لایه فیلتراسیون است تا از تمیز شدن کامل اطمینان حاصل کند. این یک مخزن برای ذخیره آب تصفیه شده برای جلوگیری از رشد باکتری ها و آلودگی ثانویه ندارد. نتیجه این کار مانند یک نوشیدنی آب بطری شده است ، فقط از شیر شما.

جریان زیاد 400 گالن

8 برابر سرعت تصفیه سریعتر
اکثر دستگاه های تصفیه آب از مخازن ذخیره به عنوان راه حلی برای کند شدن جریان استفاده می کنند ، اما اغلب این مخازن قابل تمیز نیستند و به عنوان لانه باکتری ها عمل می کنند. برای جلوگیری از این امر ، تصفیه کننده آب Мі به روشی خلاقانه و بدون استفاده از مخزن ذخیره سازی ایجاد شده است. اول ، ما طراحی فیلتر را بهبود بخشیدیم تا چندین کانال آب را به جای یک کانال در خود جای دهیم ، منطقه فیلتراسیون و کارایی را افزایش دهیم. سپس بوستر پمپ جریان بالایی را حفظ می کند.

سرانجام ، ما راندمان فیلتراسیون را به 8 برابر افزایش داده ایم ، بنابراین شما می توانید از شیر آب تازه و تمیز لذت ببرید.
نظارت بر کیفیت آب در زمان واقعی
دستگاه تصفیه آب Мі را از طریق Wі-Fі به تلفن خود متصل کنید ، بنابراین همیشه از ارزش ТDЅ و کیفیت آب در خانه خود آگاه هستید. برنامه تلفن همچنین در صورت نیاز به تغییر فیلترها به شما هشدار می دهد. با تجزیه و تحلیل کیفیت آب و دفعات استفاده ، عمر فیلتر را به طور دقیق محاسبه می کند. این بسیار متفاوت از دستگاه های تصفیه آب معمولی است که تاریخ تعویض فیلتر را محاسبه می کنند. Мі Wаtеr Рurіfіеr همچنین دارای یک ماژول تشخیص خودکار مستقل است که هر یک از 23 جز mаіn اصلی آن را بررسی می کند تا بتوانید به راحتی مشکلات را برطرف کنید.

جمع و جور در پیشخوان

در 5 دقیقه سطح پایه کوچکتر از کاغذ А4 نصب می شود
نصب دستگاه های تصفیه آب می تواند پیچیده و طاقت فرسا باشد. به همین دلیل ما مهندسان خود را به چالش کشیدیم تا یک تمیز کننده ساده و جمع و جور تهیه کنند که در هر میز زیبا زیبا به نظر برسد و نصب آن بدون تغییرات اساسی در آشپزخانه آسان باشد. در نتیجه ، تصفیه کننده Мі Мі بسیار جمع و جور است و مساحت پایه آن کوچکتر از کاغذ А4 است - حتی کوچکتر از برخی اجاق های برقی. استفاده از آن آسان است و چند دقیقه به آرامش و تنظیم نیاز دارد. همراه با 6 آداپتور مختلف که در بیشتر شیرها نصب می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.