دستگاه تصفیه آب Dahlert WP 20

معرفی و بررسی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی

دستگاه تصفیه آب Dahlert WP 20

۳۸ بازديد

سیستم فیلتر آب اسمز معکوس Dahlert WP 20 - تصفیه آب انقلابی ساده و فوق العاده قدرتمند. + 1 فیلتر رایگان اکنون!

Dahlert WP 20 امروز اوج فناوری تصفیه آب خانگی است. این محصول نوآوری است و برای اولین بار در سال 2020 در بازار  عرضه می شود . تصفیه آب مورد نیاز برای نوشیدن ، به صورت مکانیکی و با اسمز معکوس آب را فیلتر می کند ، فلزات سنگین ، باکتری ها و مواد شیمیایی را از بین می برد. شما در همه جا آب آشامیدنی سالم و تمیز خواهید داشت -  در خانه ، دفتر یا ویلا ، خواه در حال فیلتر کردن آب لوله کشی شهر ، آب چاه یا آب رودخانه باشید.

طراحی دستگاه در آلمان توسعه یافته است ، واحد فیلتر در تایوان توسعه یافته و تولید می شود ، دستگاه خود در چین است. دستگاه تصفیه دارای بدنه جمع و جور ، ظاهر جذاب و عملکرد آن بصری است ، ریختن و تغییر آب آسان است - از صفحه نمایش لمسی با دکمه ها ساخته شده است.

Dahlert WP-20 تنها در سال یکبار تمیزترین آب را در سه دمای مختلف آب ، با جریان خوب و تعویض آسان یک فیلتر ، فراهم می کند که بسته به مصرف خانگی حدود 3600 لیتر آب را فیلتر می کند.

بدون نصب مورد نیاز است

خواه در آشپزخانه ، اتاق خواب یا دفتر به آب نیاز داشته باشید ، Dahlert WP-20 به خوبی در هر جایی قرار می گیرد. 3 لیتر آب تصفیه شده از 5 لیتر آب ریخته شده در مخزن تولید خواهد کرد. فیلتر با تخلیه مجدد آب آلوده به محفظه مخصوص ، خود تمیز می شود. برای آبیاری گیاهان در خانه می توانید از فاضلاب استفاده کنید. آب غلیظی را که از دستگاه برگردانده شده قبل از هر پر کردن جدید با 5 لیتر جدید بریزید.

3 دمای آب

شما دمای مطلوب آب را انتخاب می کنید. برای تهیه چای یا قهوه از آب گرم در دمای 92 درجه سانتی گراد استفاده کنید. برای غذای کودک یا تهیه نوشیدنی های ورزشی با آب گرم ، دمای 40 تا 45 درجه سانتیگراد داریم. گزینه سوم آب دمای اتاق است.

فرآیند فیلتر دقیق در 5 مرحله 

سیستم تصفیه اسمز معکوس ابتکاری 5+ ما ، مجهز به شبکه های فولاد ضد زنگ قبل از فیلتراسیون. ذرات بزرگ قابل رویت قبل از عبور آب به فیلتر توسط الک استیل ضد زنگ گرفته می شوند ، که باعث محافظت و دوام بیشتر غشا filter فیلتر می شود و بالاترین بازده فیلتراسیون را بهبود می بخشد.

5+ مرحله فیلتر کردن

فیلتر فولاد ضد زنگ در ورودی آب. آلودگی های درشت مانند شن و ماسه و ذرات قابل مشاهده را از بین می برد.

مرحله ی 1

فیلتر PP (پلی پروپیلن)

فیلتراسیون خوب: 5 میکرومتر ، آلودگی های بزرگ را از بین می برد.

گام 2

پیش فیلتر کربن

ظرافت فیلتراسیون: 0.15 میکرومتر - با از بین بردن ذرات کوچک ، فلزات سنگین ، ترکیبات آلی فرار و باکتری ها ، آب را تمیز می کند.

مرحله 3

فیلتر PP (پلی پروپیلن)

مواد شیمیایی مانند کلر ، سموم دفع آفات ، علف کش ها و بقایای مواد مخدر را از بین می برد

مرحله 4

RO (فیلتر اسمز معکوس)

میزان فیلتراسیون: 0001/0 میکرومتر تمام نانوذرات دیگر ، از جمله ویروس ها را از بین می برد.

مرحله 5

فیلتر پست کربن

برای بهبود طعم و مزه

سیستم های تصفیه معمولی از 2 تا 8 فیلتر مختلف استفاده می کنند که هرکدام از آنها از ماندگاری و قابلیت فیلتر متفاوتی برخوردار هستند و هر کدام باید در فواصل زمانی مختلف از 6 ماه تا 2 سال تعویض شوند. با Dahlert WP-20 فقط 1 فیلتر باید به جای 8 واحد فیلتر تعویض شود ، بنابراین هزینه های نگهداری کاهش می یابد. و فقط سالی یکبار. برای تعویض فیلتر نیازی به متخصص ندارید و تعویض آن حداکثر 1 دقیقه طول می کشد. خیلی راحت است

کلر ، نیتریت ها ، اورانیوم ، فلزات سنگین ، باکتری ها ، ویروس ها و بسیاری دیگر  با   فیلتر آب  تصفیه کننده داهلرت از 99٪ خارج می شوند.

چرخه تمیز کردن اتوماتیک راحت

عمر مفید فیلتر به لطف نوآوری - چرخه تمیزکاری خودکار ، که پس از هر بار روشن شدن یا استفاده از دستگاه بعد از مدت زمان مشخصی شروع می شود ، به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. با شستشوی موثر خاک موجود در فیلتر با آب در کمتر از 10 ثانیه به افزایش عمر فیلتر کمک می کند.

عملکرد 60 درصد آب تمیز - بیشتر تمیز کنید ، کمتر پرتاب کنید

نسبت بین فاضلاب تصفیه شده و فاضلاب حدود 2: 1 است. از 2 لیتر بیش از 1 لیتر آب تمیز دریافت می کنید. برای سایر دستگاه ها ، این نسبت 4: 1 یا بیشتر است. یعنی 4-8 لیتر آب برای تولید 1 لیتر آب تمیز استفاده خواهید کرد.

می توانید روزانه 10 لیوان آب تمیز با یک بار پر کردن مخزن آب بنوشید.

40٪ از فاضلاب می تواند در خانه استفاده شود.

مخزن آب متحرک

مخزن آب لوله کشی و مخزن فاضلاب جدا هستند اما یک بدنه واحد را تشکیل می دهند. با طراحی شفاف مخزن به راحتی می توانید سطح را کنترل کنید ، آب را تغییر دهید ، پر کنید و ذخیره کنید. سنسور آب سطح را کنترل می کند و در صورت نیاز به افزودن آب بیشتر به شما علامت می دهد.

مخزن آب گرم فولاد ضد زنگ

مخزن آب گرم داخلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ماده قابل اطمینان ذخیره سالم آب گرم را تضمین می کند. اگر از آب گرم استفاده نکنید ، "بیهوده" تولید نمی شود. تا زمانی که دکمه آب گرم فشار داده نشود ، گرمایش شروع نمی شود. هنگامی که نشانگر گرمایش آب چشمک می زند ، آب گرم آماده است.

شما پس انداز می کنید و از محیط زیست محافظت می کنید

اگر 1 لیتر آب معدنی 0.60 BGN هزینه داشته باشد ، در طی یک سال 3،600 0. 0.6 BGN = 2،160 BGN خواهید داشت. در سال اول 1410 BGN از خرید دستگاه پس انداز خواهید کرد و در هر سال بعد صرف 1990 BGN خواهد شد. نیازی به ذکر هزاران بطری پلاستیکی که به سطل آشغال می ریزد و همچنین بوی پلاستیکی آب از بطری های پلاستیکی آفتاب گیر.

به لطف فیلتر آب RO ، صرف نظر از منبع ، خالص ترین آب تضمین می شود!

این سیستم توسط بیش از 100 حق ثبت اختراع محافظت می شود. انقلابی در تأمین آب تمیز و قابل استفاده برای خانه یا محل کار شما ایجاد می کند.

چه فوایدی دارد؟

  • دیگر نیازی به حمل بطری آب نیست
  • Plug & Play - بدون نیاز به نصب
  • 96-99٪ ناخالصی ها را از بین می برد
  • دستگاه مستقل - نیازی به اتصال به چشمه نیست
  • 3 درجه حرارت آب برای انتخاب (92 درجه سانتیگراد / 45 درجه سانتیگراد / دمای اتاق)
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • نشانگر تغییر فیلتر
  • نشانگر سطح پایین آب
  • هیچ زباله پلاستیکی از بطری وجود ندارد
  • بدون سرویس مورد نیاز است تغییر فیلتر بسیار آسان است.

مشخصات فنی

RO 5+ در 1 فیلتر

  • نسبت جریان آب: 2: 1.2
  • مخزن آب گرم: 0.8 لیتر (فولاد ضد زنگ) ، 420 وات ، ≥4 لیتر در ساعت (≥85 درجه)
  • مخزن آب شیر: 5 لیتر ، مخزن پساب: 1.2 لیتر
  • حجم مخزن آب فیلتر شده: 1 لیتر (ماده AS)
  • آب گرم اختیاری: ≥85 درجه سانتیگراد / 40-45 درجه سانتیگراد / دمای اتاق
  • اندازه (L * W * H): 245 * 245 * 435 میلی متر
  • ظرفیت فیلتر: 0.25 لیتر در دقیقه
  • 2 سال گارانتی از تولید کننده

هم اکنون با فیلتر رایگان اضافی سفارش دهید!

به لطف دستگاه تصفیه آب داهلرت شما می توانید از آب شیرین و تمیز فارغ از اینکه در کجا باشید لذت ببرید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد